Is It Going To Be A Babymoon Getaways?

Sorry lah aku ter tulis London tadi. Aku memang macam tu. Kalo sedih sangat. Kalo rasa tak sihat sangat. Otomotik jari menaip dalam English. Tak bape betol pon gasak la. Tapi memang terasa nak express feelings in English. Ntah hape-hape kan? Hahaha =P Sawan English namanya penyakit neh kohhkofff

Alhamdulillah lepas breakfast nasi lemak sambal sotong, ada lega sikitlah senoneng neh. Tambah lagi dengan 2 pcs apam putih. Errpppp kenyam ^_^ Nafsu makan even sakit guane pon tetap sama. Lagi rasa nak makan adelahhh...hahahaha...this is so me...

Paling menyampah penyakit menguap 50juta kali sampai meleleh air mata. Nie penyakit malas namanya. Skrg tiap pagi lepas ON pc memang dia jadi. Pastu petang masa dalam kereta dengan habi, dia jadi lagi. Poyo betol. Entah hape yang ngantuk sangat gaknye. Padahal tido macam biasa aje pukul 10malam & bangun 6.30pagi. Memang sah ada yang tak kena dengan aku skrg neh!

Kalo tak preggy.....penyakit ape pulak yang datang yek? Adehhh...malas nak pk banyak la...huhuhuhu

Kalo nak ikotkan masa preggy Naurah dulu, selagi aku mengalami morning sickness, update kat blog nie memang akan jadi sangat kurang. Ada 1 entry dalam sehari pon dah cukop baek okeh! Siryes memang mata aku pinar-pinar kalo pandang skrin pc neh. Kepale pon manjang senoneng. Ini pon cam tahankan ajelah. Kalo diikot sangat memang 1 keje pon tak siap hokeh!

Buat masa nie aku boleh tahan lagi la. Sok-sok kalo dah teruk sangat...jarang update blog...korang hagak-hagak sendiri la yerp =P

Habi masih lagi tak pecaye yang aku maybe pregnant skrg neh. Dia gelak-gelak aje ke aku pastu soh buktikan dulu macam kes dulu. Biasalah dia...sokmo perlekeh instinct bini dia neh. Sebabnya tahun lepas pon da bape kali instinct aku tersasar kan? HAHAHA. So tak boleh nak salahkan dia jugak la huhuhu...

UPT test aku bajet nak buat sebelum bertolak ke Kuala Terengganu sok! Kalo preggy, memang babymoon getaways la aku kat sane yerk? Ekekekek =P

By the ways congrats to Jue Sokafly yang sudah confirmed preggy. Adakah kita akan menjadi rakan bersalin seangkatan? Hehehe. We'll see....




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat