More Trip & Astro Byond

Ada ura-ura mengatakan yang bos habi nak ajak sekali family staf deme utk trip ke Pulau Perhentian. Pagi semalam Kak Lin update kat aku. Tapi katanya tak boleh nak kata confirmed lagilah. Dia cuma cakap ngan aku suruh syyhhh...syhhhh. Erkk? Sbb kalo jadi plan bosnya tu, bermakna aku tak payah bayo ape-ape la nak ikot kesana nanti. Cam best aje kan? ^_^ Semalam petang Kak Lin dah mintak no.ic aku & Naurah. Utk proses booking flights maybe. Huhu. 4 times for this year jalan-jalan naik flights? o_O Siryes aku pon dah rasa cam ade fenin lalats sikit kohhkofff =P

Bulan lepas ke Kuantan, P.Cherating. Bulan nie maybe ke P.Perhentian, Terengganu. Bulan depan, Penang & Langkawi a.k.a rumah Kak Ya, Kedah. Bulan May, KK Sabah for our 3rd anniversary holiday & for end of year, Medan Indonesia.4 bulan berturut okeh g jenjalan. Seb baek yg oversea punya gap jaoh sket. Lega disitu.

$$$$$ please come to mama. Tetibe jadik mama kan? Hahahaha. Eh, Naurah lately selok la panggil aku Mama & ayahnye Papa. Maybe sbb kt nursery asyik guna panggilan tu utk parents budak-budak sana. Gasak lah. Mama pon mama lah. Papa pon papa lah. Tak masalah.

Lupe nak citer yang piring baru Astro for Astro Beyond dah pasang kat rumah last Friday. So dah puas hati la tengok bola kt channel HD. By March jugak ada tambahan 3 channel HD. HD Fix, HD Celestial & HD Espn News. Pastu utk pakej Mustika, channel B4U dah diganti dengan channel Bella. Semalam kt channel Bella tu ada cam drama bersiri from Philipines. Cam tak best aje. Baek tgk movie hindi lagi kot. Hohoho. Tapi yang paling best kan, hujan lebat siaran tak terganggu weyh!!! Angin kuat pon tetap maintain siarannya. Super best pulak rasa. Berbaloi tukar =D

Channel tambahan utk Naurah adalah cartoon network. Tak bercadang pon nak amek. Tp sbb Astro bg choice nak news or cartoon utk lengkapkan pakej, aku pilih jelah cartoon. Sape nak tengok berita kan? Haha. So Naurah dah pandai request nak tengok Dora. Currently aku perkenalkan dia dgn kartun Oggy & Cockroaches. Sbb itu kartun feberet aku dari dulu, kini & selamanya. Hahaha. Dulu tgk kat TV3. Pastu dah takde kot. Best ah dpt jejak kasih lg ngn kartun neh. I like. Naurah pon dah start like =P

Ada suatu petang tu, Naurah baru balik dr taman permainan dgn habi. So Naurah pon ddk sebelah aku kt sofa. Dia cerita la dia main gongcor & buai bagai kt sana. Suddenly aku pon tukar ajelah channel cartoon sbb takto nak tengok citer ape dah. Nampak channel kartun, Naurah pon cakap " Pandai lah Ibu ni....". Aku pandang habi, habi pandang aku. Kehkehhh. Dah pandai buat ayat membodek anak aku rupanya =P



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat