Naurah Study & Eating Place


Sila abaikan tuala hijau di atas sofa. Itu kerja aku la. Hahahhha =P

Masa nie meja n kerusi study tak berada di tempat yang sepatutnya. Sebab habi tengah sapu rumah. So dia akan alihkan sofa & apa yang menghalang utk dia sapu dulu. Then baru kemas balik susun cantek-cantek. Kalo jenis aku sapu rumah, aku tak alihkan perabot bagai. Aku cuma saok sapu bawah-bawah sofa buat ala kadar aje. Hehehe. So terbukti la habi lebih teliti bila mengemas rumah. Thats y aku bagi dia settlekan bab mengemas rumah. Baik kan aku? Ngeh ngehhh =P


Kali nie korang cer abaikan muka Naurah yang over excited tu yer. Hehehe. Skrg manjang main henpon aku yang takde simcard tuh. Gasak ah pasal bukan boleh ON pon. Gelap aje. Itu pon selok dia. Haha. Atas meja penuh buku beb! Tadi g taska pon bawak buku seketoi. Peluk kuat-kuat taknak Ibu amek. So bwk jelah sane. Jangan kena koyak dgn kawan-kawan dia suda. Huhu. Meja study nie kat tempat yang betol. Sebelah speker tv tuh. Am thinking to buy small carpet utk letak bwh meja tu pasal meja kerusi jd cam licin bila letak atas marble gitu aje. Malam td Naurah dah terlentang psl nak panjat kerusi tp kerusinya bergerak. Kesian T_T


Hohoho..siap terjelir lidah nak naik kerusi. Miahahaha....




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat