Nuff, FIL, Diet, Preggy & Bos

Sentap aku mek Kuantan sane kata aku dah buat entry pasal hobi bertukar kat bawah nie. Cecepat aku cari idea nak update blog n3 lain. Huhh! Itulahh..sbnrnya aku pon rase cam da pernah citer psl hobi bertukar aku tu. Nape nak citer lagi ntah? Hahahaha =P Takde idea per? Cehhcehhhh!

Aku kan semalam cam da hangin benar pasal cam takde iklan nuffnang kat blog aku. Tak boleh jadik nie. Dah bulan 3 2012, 1 BE pon aku tak dapat lagi. Membara sunggoh rasa hati. So bukakla akaun nuffnang aku tu nak carik emel org nuff sane. Tapi sebelum tu better chekidout dulu kat pendapatan yang ada skrg. Kang tak pasal-pasal malu sendiri pulak.

Mmg naseb baek aku x emel nuffnang lagi weh! Tengah ada BE seketoi. BWAHAHAHA. Tapi pelik la pasal dah lama aku tak nampak ada iklan menari-nari kat atas & tepi blog aku tu. Maybe flash media aku ada problem lah. Hurmm...kena report habi neh gini. Tp aku check flash media aku ok aje. Mmg dah installed. Alahh...guane ekk? Ade sesape tawu nape xleh tgk iklan nuff menari-nari di blog? Help me plissssss....

Aku dah try clear cache & cookies semua. Tapi masih tak nampak iklan nuff. Mati akal dah gni. In fact followers pon aku x nampak taw. Dah lama dah. Kalo bukak kt laptop adik ipar guna braodband nampak aje semuanya. Hurmm...bermakna mmg pc aku nielah yg problem yer dak? T__T

Hari nie family in law akan sampai ke tanah air. Rasa macam baru aje lg ngantor deme kt KLIA ritu. Cepatnya masa berlalu. Kejap dah 2 minggu. Mesti diorang semua tak sabo nak jumpa Naurah kan? ^_^ Apalah agaknya souvenir yg dapat dr deme ek? Hahahhaha. Hantu punya menantu harapkan souvenir bagai. Kehkehhh =P Hrp banyak la deme beli kurma kt sana. Aku penggemar kurma tegar =)

Citer pasal diet, dah 1 bulan gitulah aku kurang makan nasi. Macam dulu jugak la rasanya. Inches tu mmg rasa kurang. Tapi berat tetap gitu jugak. Rasa nak give up aje. Tp habi bagi semangat suruh teruskan. So, buat ajelah macam biasa. Antara diet n tak diet. Tak payah fikirkan sangat. So gitulah aku psiko diri aku. Teruskan ajelah pasal nothing to lose pon. Bila ada makanan sedap, aku tibai jugak. Maka teruskanlah sampai masa utk 'proses baby'. Hehehehe =P 

Bulan 5 taw! Jangan lupe. Ehh pasal korang yg nk kena ingat pulak kan? Hahahha. Dan aku nak try ikot petua or tips utk dapatkan baby lelaki. Usaha ajelah. Kalo dapat, rezeki. Kalo tak dapat, rezeki jugak. Ape ade hal kan? ^_^

Tak sabar nak tunggu 21/3 neh. Sbb ape taw...bos nak pegi umrah. Hohohoh. Best la dapat berjimba kt opis masa tu. Siryes kalo dia takde, rasa takde tekanan pon. Ringan aje otak ni rasa. Padahal bukan buat jahat pon bos takde. Tetap kt depan pc jugak. Tp perasaan & suasana tu mmg lain sgt. Semua orang happy & office jd ceria. Bos mmg bwk aura negatif la. Haha =P




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat