Rabbit Fun Land

Rase cam tak lengkap hari nie kalo tak menaip barang 1 n3. Sudah-sudah la tu pasal g dating kat cyber ritu. Nak muntah dah rase aku edit gambo-gambo tu semua. Hahaha. 

Sebenarnya balik dr dating, aku gerak ke Semenyih. Nak jenguk apa yang patut kt rumah in law. Tapi tak terus tuju kerumah. Kami g Rabbit Fun Land arah nak ke Bukit Broga nun. Opismate habi yang recommend tempat tu kalo saje nak bawak anak g memain dgn rabbit. So dah alang-alang dekat, g jelah tengok apa yang ada kt sane. Kami laki bini masuk kena caj sorang RM5. Naurah free.

Takdelah beso mane dalam tu. Selain dr rabbit, ada kambing, lembu, seladang, rusa, kuda, keldai & monyet. Hahahaha. Macam lawak aje sebut nama menatang tu semua. Cam poyo benar rasanya menatang yg ada dalam tu. Alah...bayo RM5 jer kan? Takkan bajet nak tengok badak or panda dalam tu kan? Kehhkehhh.

Kesian Naurah sbb aku kejut dia dr tido masa nak masok dalam sane. Kalo nak tunggu dia bangun, dlm kete aircond lagi, mmg sampai sudah la x masok nnti. Hehe. Respon Naurah bila nampak binatang live depan mata adalah TAKOT =.= Memang aku dah teka. Bkn sbb baru bangun tido sangat pon. Tapi masa dah nak balik tu nak juga dia senyum pegang rabbit. Dapatlah snap gambo sekeping dua. Huh! Menatang lain jgn hrp dia nak dekat. Sokmo peluk erat ayahnya. Sbb nak bg berbaloi masok sana, terpaksalah ibu mainkan peranan gambo ngn menatang yang ade. Kahkahhhh =P

Lawak je mula budak nie hahaha...

Kuda ke keldai? Tak pasti pulak aku hahahha.....

Ok. Tak selok lg dah aku nak ajak g tgk rabbit neh. Selagi tak habi tak bawak aku, selagi tu aku manjang ngingat ke dia. Stressed laki mak. Hahaha. Kejap je singgah sini. Ade la dalam setengah jam kot pasal perut pon dah berkeroncong. Makan kt KFC ajelah pasal dah muak kat McD. Hihi. Pas makan, balik rumah in law yang kosong tu, tido seround dua dgn habi. Seb baek Naurah tak kaco sgt kitorang tido. Elok aje main sorang-sorang kt situ. Aku pon tido-tido ayam aje. Buat lepas penat dlm 15 minit gitu. Tak reti tido lelama siang hari neh. Nape ntah. Habi sampai sejam lebih dibantainya....ekekeke...driver penat lebih kot =P

Boleh naik keldai for kids. If anak korang tak takot cam Naurah larrr...





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat