Teruja

Ya Allah....rasa lega & happy sangat bila realized satu-satunya hutang jangka pendek yang tinggal akan langsai dengan masuknya RM bonus sikit masa lagi. Alhamdulillah =) Lapang rasa dada & fikiran.

Lepas nie komitmen yang tinggal cuma monthly payment for my personal insurance & bil astro.

Teruja kannnn???? ^_^

So as usual increment kali nie tutup mata aje buat macam tak dapat. Dibahagikan untuk masok dalam akaun Tabung Haji aku, parents & Naurah. Bulan 4 punya gaji dah boleh start buat pemotongan. InsyaAllah. Borang pon dah siap isi tinggal nak submit kat HR aje.

Tiba-tiba aku rasa takut. Takut kalau balance gaji yang banyak tu tetap habis macam tue aje. Ralat aje kalo macam tu weyh!!! Aku nie dah la tak boleh tengok dalam akaun maybank tu ade duit. Manjang pk guane nak bg perabih. Hampeh betol kan?

Guane ek gini? Kena fikir sebaiknya nehh....

Ok. Itu ajelah thoughts aku petang nie. Have a great weekend everybody!!!

ps: kalo bonus tak masok esok memang aku menangis okeh! gaji masok Isnin or Selasa. memang tak membantu lansong! huh



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat