Reaksi Emak

Ohh..agaknya memang musim panas kt Malaysia kot skrg. Sbb Na kate kt rmh dia pon panas. Hehehe. Aircond pon cam tak rasa sangat. Suam suam aje sejuknya. Dh pagi dalam pkl 4 tu barulah terasa sikit sejuknya nak bercomforter pon. Dasyat.

Pagi td around 3am Naurah gelisah. Rupanya badan dh start panas. Nk demam balik. Bagi ubat, tido sampai 8.30am. Now da ok. Lega. Flu ajelah tak betol2 baek lagi. Happy Naurah kt sini sbb Abu Bakar pon ade. So mainlah ber-3 dgn Abg Ayan skali. Diorang ber-3 nie mmg okay aje. Tak gadoh sgt cam klu dgn anak2 Kak Lin.

Na tnya pasal Kak Ya bg brg kemas kat mak. Reaksi mak adlh poyo. BWAHAHAHA. Boleh pulak dia kata emas celop. Dia tak pecaye mmg semuanya emas. Bile tengok kertas yg tulis berat emas bagai, baru dia percaya pastu senyum sampai telinga. Haii lah emak. Memang buat aku tergelak aje dekah-dekah dgn Kak Ya. Abah pon siap sound mak ckp taknampak ke tulis harga kat kertas tu brape? Dekat 10k taw yg dipakai kt badan awk tu semua. Hehehe.

Sampai la tak bukak semua brg kemas. Pakai aje dia. Lawok pulak aku tgk =P

Flu aku tak baik2 lagi. Kuat betol virusnya. Bikin tensi. Ubat da nak abes lak tu T_T Bajet rini nak jalan2 tp xto nak pegi mane. Ape yg best ntah kat JB tuh....hurm....




Popular Posts