Sama Tapi Tak Serupa

Hukk olohhh...ramai betol yang kata muka Kak Ya macam muka aku. Ker muka aku yg mcm muka Kak Ya sebenarnya? Kenalah ikot sape keluar dari perot mak dulu ye tak? Hakhak =P

Tak heran la koram semua tulis gitu. Naurah pon cepat mesra dengan Kak Ya pasal muka Ibu dia lebih kurang. Memang aku tawu sangat. Hehehe. Bagos ah gini...kalo Kak Ya ade, bolehlah aku masok toilet dengan aman. Takde budak kecik sebok nak ngekor sama Ibu dia =.="

By the way, masa sekolah dulu, memang orang senang sangat nak cam kami adik beradik nie pasal muka potostat. HAHAHA. Tapi masa tu memang tak kisah pon pasal boleh tumpang glemer ada kakak-kakak & abang yang pandai lagi berjaya. Kecik-kecik pon aku dah pandai pk macam tu. Tak senonoh betol. BWAHAHAHA

Ok. Stop merapu. Zaaasss sambung gambo kat Penang...


Adooiii...habi nie sabotaj aku ke hape? Invalid image je banyak dia bagi ke aku nehhh T_T Sambong Isnin la gini upload gambo kat Penang yerp....haihhh...bajet boleh settled hari nie jalan-jalan Penang...maafkanlah ambo hukkkssss



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat