Alhamdulillah Sudah Selesai

Syukur dah selesai majlis merafak sembah Sultan Selangor. Setengah hari berlalu begitu saja. Penat berdiri berjam-jam. Sabokan ajelah banyak-banyak. At least skrg jam dah nak 3 petang. Tak sabar nak balik rumah jumpa sama Naurah pastu g merewang mana-mana dgn habi. Hari nie aku taknak masak. Penat. Haha =P

Sempena holiday anniversary kami yg ke-3 minggu depan, habi suggest nak beli beg luggage yang baru. Yang muatannya cukup utk kami 3 beranak. Beg yg ada tu usually aku kongsi berdua dgn habi aje. Naurah punya beg lain. Tp entah kenapa habi kata nak beli beg yg besar sikit pulak. Kt rumah tu ada lagi 1 beg besar. Tp besar gabak sgt lar pulak. Macam beg orang nak pergi menunaikan haji pon ade. Kehkehhh

Plan nya habi nak ajak ke Alamanda utk survey beg travel. Maybe boleh pergi Sabtu nanti. Aku nak pilih beg yang colourful. Senang nampak bila kat tempat luggage byk-byk tu nanti. Kalo dapat kaler shocking pink lagi bagos. Tapi aku yakin habi taknak. Hahahah..

Entah macam mana aku ter'over' budget bulan nie. Sepatutnya expenses masa kt KK nnti semuanya aku kena tanggung. Tapi melihat kpd balance duit dlm bank, rasanya habi kena top up jugak. Kohhkoff. Weekend minggu depan shud be dah masok lar gaji. Tp mcm tak sempat kot sbb aku pergi on Thursday. Habi manjang takotkan aku ckp taknak tolong guna duit dia dulu sblm aku reimburse balik pas dpt gaji. Jahat! T_T Pantang nampak peluang nak sakat aku dia tuh =.="

Now dah rasa excited bile blogwalking baca blogger yg dh pernah pergi ke KK punya citer. Banyak tempat best adalah di Kundasang. Kena set masa sebaiknya nie kalau nak pergi banyak tempat. Aku hrp masa kesana nanti cuaca baik & tak hujan. InsyaAllah =)

p/s: tak sabar nak snap gambo cantik-cantik kat sana. pastu buat header blog ngeh ngehhh =P

Pastinya pulau-pulau di Sabah setanding dengan keindahan di Pulau Lang Tengah. Atau lebih indah maybe? ^___^



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat