Day 2 Pictures

Dah beberapa minggu followers adlh angka 99. Akhirnya angka 100 berjaya di raih td. Thanks to Indonesian guy yg become my 100 follower tu yer. Nak bagi hadiah tp jauh bangat dong kamu. Hehe.

Syukur pd Allah sebab tengkok mcm ada baik sikit. Hrp berjaya pulih sepenuhnya tak lama lagi. Tak perlu dah runsing nak kena buat fisio gegaran electric mcm opismate tuh. Menjelang umor 30-an nie macam-macam penyakit menjengah diri aku. Petanda apekah ini? Aku akui bab jaga kesihatan nie aku memang kureng bangat. Pemalas & tak ambil kisah ya rabbi. Tp takkanlah teruk sangat sampai skrg dh start merasa akibatnya?

Entahlah. Tak tawu dah nk cakap macam mana. Allah ajelah yg maha mengetahui....

Ok. Nie ade lagi a few pics sekitar hari kedua di KK. Enjoice...












Popular Posts