Family Trip 2013

Kuajaqqq mung Na kate boring tengok baju laki aku ngan shawl haku. Hahahaha. Tak tahan aku tergelak depan pc weyh bace komen mung! wkwkwkwkw LOL

Doh itu aje gambo 3 bersama yg molek. Bukan selalu dapat gambo 3 beranak comey gini. Nak suruh orang tolong snap malu. Itu pon orang lain dok offer nak amekkan. Poyo. Pergi KK sok pon ntah ada ke tak gambo ber-3 neh. Payoh larr hihihi....

Ala..mentang-mentang aku kutuk mung pasal nasyid kampong tu kan. Mu saje nak pekena aku balik kann?kannn? Haha =P

Thanks to all yang wish my 3rd anniversary neh. Doakan yang baik-baik utk kami yer =)

Esok & lusa aku akan bercuti. Kami 3 beranak akan ke KK selama 3hari 2malam. Pd aku percutian 3h2m memang dah cukup. Lebih drp tu dah rasa boring or rindu nak balik rumah. Haha. Maybe sebab kami 3 beranak ajer kowt. Kalau pergi ramai sket macam ke Bangkok last year tue lama pon takde hal.


For those yang follow aku di Twitter ehehemmm...maybe dh tahu pasal plan cuti-cuti family lagi for next year. Mastermind as usual aku & Kak Ya. Hahaha. By next week boleh kowt book ticket flight. Accomodation aku serahkan pd Kak Ya yg settlekan. Destinasi adalah lebih syok kowt. Maybe satu satunya negara mat saleh yg mampu nak pergi klu AA buat promotion. Melbourne. InsyaAllah ^__^

Jangan tak tawu, Kak Ya dulu sblm keluar result SPM dah fly kesana buat foundation & seterusnya mengikuti pengajian di University of Melbourne. Orang bijak memang best ah. Huhu. Jeles sampai skrg klu tgk gambar-gambar dia masa study kt sana. So bg Kak Ya, trip nanti masa utk mengimbas kenangan disana. Aku pulak tak perlu nak jeles sokmo dgn dia. Haha.

Trip kali nie maybe akan ada aku & family, Kak Ya of course, our parents & Anje. Smlm aku tnya Anje. Bajet dia taknak ikot. Sekali excited nak pergi jugak. Wakaka. Takpe, ada lebih kurang 1 year utk kumpul duit. Sempat lagi. Hehe. Confirmed aje psl trip neh semuanya, zass aku buat ticker kat tepi tuh. Selok. Kahkahh =P

Expected pergi kesana masa autumn. Samada bulan 4 or 5. Hrp plan nie menjadik & adalah rezeki kami semua melihat negara mat saleh tu =)

p/s: klu preggy time nak pergi sok guane ntah. klu lps pantang, bb pon bwk sekali lar. mampukah? think +ve ajelah =B






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat