Forgive Me - Maher Zain

Akhirnya aku dah beli cd 2nd album Maher Zain. Kate peminat tegar kan? Dah tak larat dah aku nak ulang dengar lagu-lagu dr cd 1st album dia weyh. Setahun lebih kot dok ulang. Hahaha.

Eventho aku rasa songs from 1st album dia lagi best, tp ada juga lagu-lagu yang menarik di telinga aku kt 2nd album nie. Kalau bukan kerana lagunya, lirik pon boleh jadi sebab. Terbaek! Ada lagi My Little Girl yg rasanya mmg ciptaan penuh Maher. Khas utk anak perempuan dia yang bernama Aya. Teros aku paksa habi soh dedicate lagu tu pd Naurah. Sbb lagu tu menceritakan ttg perasaan seorang ayah pd anak perempuannya. Kalau tak sebab tu, aku dah tuju dah ke Naurah. Hihi =P

2nd album nie tak banyak lagu rancak. Banyak cam sentimental. Paling aku tak suka ade bunyi saxaphone. Blerghhh. Dlm album nie ada 2 lagu melayu yg Maher nyanyi taw. Both songs pon sedap. Tp yang first tu ada bunyi alat muzik yg aku tak bape nak suka tu. So tolak 5 markah. Haha.

Aku dah ripped from cd ke music library. Minggu nie sakan la aku dengar hari-hari. Nama pon benda baru kan? Selok. Belom masok dengar dlm kereta every pergi balik keje tuh. Memang hafal la semua lirik tak lama lagi.

Anyway lagu paling best setakat nie pd aku Number 1 For Me & Freedom. Layanzzz....



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat