Gediknya Kurasakan Haha


Anyonyonyo.....gediknyer senyuman aku masa nie. Rase nak tampo aje bile tengok balik. Wakakaka. Ohh keciknya nampak muka aku. Skrg lebau macam daun ketapang. Bwahahaha. Kutuk diri sendiri sekala sekala macam best lah pulak kohhkofff =P

Innocent betol nampak muka habi time nie. Cam skema pon iyer. Kahkahhh. Aku memang tak boleh terima sampai skrg klu orang dok kata habi neh pendiam. Dia tak pendiam larr. Ker dgn aku je dia tak pendiam? Habi nie suka tengok jenis orang. Dia observed dulu perangai orang tu macam mana. Then baru dia akan adapt dgn org tu.

Klu dengan aku, byk aje dia ckp. Tp atas aku jugaklah yang memulakannya. Asyik-asyik aku aje kan yang nak kena mulakan semuanya? T_T Kadang rasa sedih jugak sbb rasa macam habi takde effort je nak ambil hati aku ker, nak buat surprise ker bagai. Balik-balik akuuuuuuu jugak. Tsk. Kdg rasa mcm dia tak sayang aku pon iyer. Susah kdg nak percaya klu dia kata sayang. Sbb mcm takde bukti.

Tapi aku malas lah nak layan sgt perasaan aku neh. Abaikan. Tetttt! Itu bisikan syaitonn aje rasanya. Habi, i will always love you no matter what. InsyaAllah. Lusa habi balik (sekali lagi hihi) weeeeeeee!!!!

p/s: pernah terbaca keluhan isteri seorang suami yg pendiam. pd aku ada seni dlm memancing suami berkata-kata neh. sila lah kaji suami anda puas-puas & usahakan sesuatu. jgn tunggu dia yang berubah, kite yg kena mulakan dulu. demi kerukunan r/tgga. InsyaAllah ^_^





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat