Naurah Berambut Baru

I'm back to reality today. Seb baek tak rasa blues sgt sebab pakai kurung baru beli masa balik kampong ritu. Syok ah beli baju ready made kat sane. Murah-murah aje. Kurung nie dgn batu kat bunga-bunga depan baju cuma berharga RM60. 2 helai lar aku rembat. Sehelai lagi beli mahal sket lar sebab kain mahal. Pon penuh batu kat bunga depan baju. Yang itu boleh buat baju Raya tahun nie kot kalo tak preggy. Ehh..mane tawu preggy kali nie aku boleh kurus macam Cira dulu. Boleh lar pakai bajunyer. Hohoho. Besar harapan nampak? =P

Isnin depan habi akan berangkat ke Korea. By Friday dah balik sini. InsyaAllah. Bestnya habi dah pergi sana. Jeles jer aku. Bertambah lagi 1 negara kat dlm passport dia. Makin ketinggalan lah aku nampaknya. Mak ngan Abah dtg rumah this Sunday. Lepak rumah aku lar dlm tempoh ketiadaan habi. Sebenarnya aku ok aje klu deme tak datang pon. Tapi saje ajak datang bg deme jalan-jalan sini dari dok terperap aje kt rumah sane. Boring kan? Naurah pon dapat lar lepak seminggu kat rumah dgn deme. Takyah g taska. Syok ahh dia. Hehe

Ehhh...Naurah dah potong rambut belakang taw buat kali pertamanya sejak dia botak masa baby dulu. HEHEHE. Sebelum nie aku cuma potong rambut depan dia aje. This time kesian tgk dia rimas rambut lekat-lekat kat leher kalo berpeluh. Dah ler dia tu tak suka rambutnya di ikat. So akhirnya aku mengalah lah eventho dlm hati nak sangat dia berambut panjang macam aku masa kecik-kecik dulu. Keselesaan dia lebih penting kot dr cita-cita aku tu. Gambar tak sempat snap lagi sbb baru potong ptg semalam. Nanti dh ada gambo aku tunjuk sini hokeh. Ala-ala Dora gitu lah senang ckp. Potong bwh telinga =) Comel.

Sekian, update blog sessi pagi.




 


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat