Perbezaan


Amboih habi.....sakan gelak ker aku time nganga tu yerrrr =.="
Time aku suap ke dia takde pon aku gelak taw! Ker sebab aku control taknak fotografer snap gambo tak semenggah? Hakhakk ^_^


Tadi chatting lar kt fb ngan habi. Aku pon ngadu lar ckp malam-malam sudah nak tido pasal dia takde. Sekali dia tulis ' sejuk hati abg bace bu tulis macam tu. sayang jugak bu kat abg yerk?'. Hukkolohh..padahal aku selalu aje cakap sayang kat dia. Bukan setakat cakap. Perbuatan pon semua tunjuk taw! Dia tu yg nak start meluah rasa cinta ke aku payoh sket. Kalo aku tak mulakan semuanya, mmg nan hado. Seb baek dapat wife sporting macam aku ni taw! ^_^

(bu stands for boolat kahh? =.=" buchuk ah best sket...kohhkofff)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat