Suami Berdahi Luas

Dahi lebar @ luas

Wah! Saiz dahinya agak ‘lapang’ dan luas. Kadangkala mereka punya bentuk muka yang kecil tapi saiz dahi membuatkan wajah mereka agak ‘lebar’ di bahagian atasnya. Biasanya mereka ini lebih suka bersikap pendiam dan lebih suka membuat hal sendiri saja. Tapi ini bukan bermakna mereka ini tak suka berkawan. Sebenarnya mereka jarang suka memulakan bicara terlebih dahulu. Kalau ada yang mulakan, boleh saja! Dahi luas tanda bijak dan sempurna akalnya !

 Aku dah jumpa what phrases described the best for my habi atas tu ^____^
Habi masa belajar dulu tidaklah pandai mana. Naseb aje dpt masok U bwahahaha
Ayat kijam nampak kehkehhh. Alorr..habi pon mengaku kan? =P
Dia bukan orang yang suka pd teori. Menghafal semua tu memang tak minat
Tp dia more to praktikal. Macam keje dia skrg ni lah. Networking & segala mcm system IT bagai
Suka betol aku tengok dia dgn keje dia skrg neh

To be honest, aku memang suka pd lelaki yang pandai dlm bidang komputer or IT neh
Pada aku deme nie terer giler. Maklom ler skrg pon kite hidop zmn IT serba serbi
Mana-mana pon tak lekang dgn benda IT
Bila dia dpt solved masalah berkaitan IT yg aku alami
Sayang aku pd dia semakin bertambah. Pelik ker tulis gini? ^____0

Semalam kan aku puasa. So mcm lembik la psl first day.
Nak masak pon cam layu aje. Habi pon tolong lah aku masak
Aku cuma settlekan bab labu, sambal kicap & masak nasi
Pastu teman Naurah tgk tv =P
Habi masakkan labu masak lemak & ikan goreng

Dekat nak berbuka habi bancuhkan susu omega plus panas
Pastu cedokkan nasi & lauk semua dlm pinggan
Aku pon makan dgn Naurah depan tv. Heaven ^___^
Untongnya dapat habi mcm nie. Alhamdulillah
Hari nie abang tolong masak-masak lagi ekk? Hihi (lebih-lebih nampak??)






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat