Thanks Fashya & Elmo


Thanks Fashya for sharing this video. Masa balik kampung awal bulan ritu, aku pon bagi Naurah tengok video neh. Berbelas kali kot dia mintak ulang tengok. Sampai naik hafal aku dibuatnya. Selepas dari hari tu, sampai skrg Naurah suka gosok gigi. Sambil aku menyanyikan lagi Elmo neh, dia pon lagi syok memberus sampai tambah ubat gigi 2-3 kali T_T Berkurun lah pulak dalam bilik air kan? Hahaha...

Hilang satu masalah, timbul masalah yg lain pulak. Huhu. Tp small matter ajer tu. Asal dia suka berus gigi, aku dah cukup puas hati. Takde dah gigi kuning semua. Terbaekkk!!

So pd ibu bapa yg masih mempunyai masalah anak taknak berus gigi, silalah tunjuk video nie kat anak anda. InsyaAllah hasilnya akan sama spt Husna & Naurah ^____^

p/s: for those yg opisnya block youtube, boleh la kt rumah nnti search Sesame Street Healthy Teeth, Healthy Me okehhh =)



Popular Posts