Thinking of You


Huwaaaa...siryes meroyan aku weyh. Ini baru hari pertama. Tolonggggggg!!!

Tak boleh buat keje aku weyh. Sokmo dok tengok gambo-gambo habi dlm pc ni hah. Dah la dok riso dia kat sana tengah sakit kepala bagai. Tak tenang hidop aku jadinya. Gilo ahh mcm nie. Nampak tak betapa sayangnya aku kat habi? Huuuuuuuu T___T

Silap-silap boleh mengalir airmata aku ni weyh. Hati yang keras tu dah terbang ntah kemana. Memang kalah betol aku klu bab habi neh. Org dah biasa berkepit mmg mcm nie lah gayanya. Aku memang tak pernah bosan bila dengan habi. Mcm soulmate aku lar senang ckp.

Masa dekat dh sayang bangat. Jauh gini lagi lah sayang kuasa 100juta. Huhuhu. Maybe aku memang tak perlu utk ujian menjauh mcm nie kot. Memang sayang selalu. Wuhuhuhu. 

Ok. Nak muhasabah diri kejap. Hrp aku dpt kembali normal asap. Keje satu hape tak jalan weyh. Tidaaaakkkk!!!




Popular Posts