Aish Pon Boleh Gem-Gem Taw


Tengok lah tu. Aish dah start mengurus hokeh. Double chin lansung dah takde. Artis nie kalau deme nak kurus, cepat aje boleh kurus. Dalam kes Aish nie dia yang memang taknak kurus cecepat gitu. Bila lagi nak rasa heaven makan banyak kan? Time menyusu anak nielah. Time preggy pon sama. Aish choose to be fat. Not that she don't want to be fat like I am wuwuwuw

Jadi issue besar betol pasal Aish jadi gem-gem neh. Kunun Aish patut kuruskan badan sebab dia selebriti. Ada kewajipan pd peminatnya. Hanggok ko!! Berbulu aje aku bace komen-komen tak membina psl Aish neh.

Walau ape pon, aku sempat tunjuk kat habi paper yg ade letak gambo Aish gemok neh. Aku cakap larr....sedangkan Aish pon boleh gemok gini lepas melahirkan anak, apatah lagi orang biasa mcm aku nie kan? Bwahahahha......

Tersengih kerang aje habi dgr aku ckp gtu kehkehhh....ok kena semangat diet neh sbb Aish pon dh nak kurus balik. Jom kurus sesama Aish! ^____0








Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat