Anyeongseyo!


Halohhh...tengok makanan jer pown dah rasa cute sangat kan? Habi kata sedappp! Kalau dia kata sedap, bermakna sedap lar tu. Kalau tekak dia boleh masok, bermakna aku lagilah boleh. Hehehe...

Suka tengok sudu orang Korea panjang-panjang kan? Lupe nak pesan kt habi soh beli. Hek elehhhh....

Kitorang kan sekrg boleh kata tiap malam mesti layan channel 393 One HD. Sampai Naurah dah pandai cakap " Anyeongseyo" & " Kamsa Hamnida ". Siryes comel sangat bila dia sebut tuh. Macam pronunciation tuh sebijik macam orang Korea cakap. Gewammm! Eyhh...pernah sekali ada orang tegur muka Naurah cute mcm budak Korea. Tetibe aku nak rasa bangga pulak. Apehal ko? Kohkofff


Ini pon habi makan dekat Korea. Deme jumpa kedai orang Pakistan klu tak salahnya. 3 orang makan je dah RM150. Sekali pergi ajelah nampak gayanya thehehee =P

Lapo lapo gini memang syok klu citer pasal makan. Dapat tengok jer pown jadiklar. Kenyam kat mata....






Popular Posts