Birthday Party & Bawal Printed

Seronoknya hari ni dah hari Jumaat. Penghulu segala hari. Alhamdulillah masih lagi bernafas di bumiNya.

Weekend nie tak banyak agenda. Hari nie lepas kerja nak pergi beli stok barang dapur. Plus cari birthday present for Cyrus for his 2nd year celebration at Shah Alam. Syukur habi tak banyak soal bila aku ckp nak attend birthday party. Lagipon last year pon kami dah pergi. So nak cari rumah memang takde masalah. Since wedding/majlis lain pon takde, dia pon agreed ajelah. Thanks habi for your understanding =)

Eyh...Dayu kata dia dah belikan tudung bawal printed 3 helai utk aku. Sebab murah $4.80 selai, so aku pown order ajelah kat Dayu. Klu beli kat Street Mall Cyber nie $10 selai. Tak teringin nak beli sangat haha. Buat tudung g pasar malam pon sokay sebab tak payah gosok. Harapnya bila aku try pakai sok okay aje rupanya hehe. Thanks Dayu sebab belikan. Nak hrp aku g Jln TAR entah bila. Kite jumpe kat majlis Cyrus nanti k! ^____^

Sabtu rasanya nak lepak rumah ajelah. Dah lama tak lepak sesaje kat rumah. Nak proses rumah yang tak berapa nak tersusun lately. Lipat baju & masuk terus dalam wardrobe. Proses stor yang dh macam haram nengoknyer. Banyak yg dah ada dalam kepala. Tinggal tunggu masa nak melaksanakannya aje.

Itu ajelah update aku pagi nie. By the way aku dah boleh solat. Eyhh ape kes pulak nak bagitawu neh? Agagaga =P Lu pk lar sendiri!




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat