Birthday Party Cyrus

Aku sampai rumah Miera pukul 3 petang. Nampak dah ada orang jugak kat khemah kedua tuh. Bila tanya Miera, dia kata bloggers yang lain tak sampai pown lagi. Huhuhu. Cipta rekod nie jadi orang pertama sampai. Last year aku sampai sana semua pakat dah nak balik. Sedih aje. Kali nie berjaya sampai awal pulak. So sementara menanti yang lain sampai, kite makan dulu........

Habi ah paling syok dapat makan semua dishes yg ada. Nasi ayam, laksa, roti jala & kuey teow goreng panas-panas semuanya dia balun. Mentekedarah betol nampaknye. Maklomlah pagi cuma breakfast nuggets & lunch memang takde makan apa lagi. Orang tengah tak ramai lagi lar syok nak makan semuanya ye dop? Huhu. Aku sebagai ibu yang superbest of kos kena suap anak makan nasi ayam dulu. 

Naurah dah kenyam, aku mkn balance nasi dia. Tak baik membazir. Amalan syaiton kan? Ada org kata tak baek habiskan nasi balance anak makan. Tp aku lebih percaya dlm Islam tak digalakkan kita membazir makanan. Cer ingat sket kat orang Afrika sana susah sangat nak dpt makanan. Tak tergamak nak buang makanan mcm tu saje kan? So tawakal ajelah pd Allah. Dia maha mengetahui...

Pas mkn nasi ayam sikit, Dayu pon datang bawak bala tentera dia. Hahaha. Riuh rendah terus khemah makanan. Aku pon terus coh habi amekkan kueyteow goreng panas-panas sbb Dayu dh kecoh ckp sedap. Haha. So try & mmg sedap =) Itu ajelah yang aku makan kt sana. Kenyam. Minum air sirap bandung 4-5 cawan psl cuaca panas. So kenyam air je lebih sbb on the way balik aku dh rasa mcm lapo balik. Terbeliak mata habi dengar aku ckp lapor. Kahkahhh

So lepas Dayu datang, Ana & family pon datang. Akhir sekali dapat jumpa Izza & husband. Best dah dapat jumpa deme neh. Tak sure ada lagi tak blogger yang datang lewat dari tu. Miera aje yg tawu hehe. Ok layan gambo ajelah. Tahun depan jemput kami lagi yer Miera ^___^ kami suka datang majlis awak sbb byk makanan kehkehhh =P (sah buruk lantak!)

Sangat menarik kan?
The cake
Aku tengah makan kueyteow panas, Naurah hantu telur mkn telur rebus laksa hahaha
Us
Omaknye tgh ajor anak meniup lilin hehehe
Masam aje muka huh!
Budak buat hal dia tak nyusahkan ibu. good girl
Dani sdg mencari abang-abang utk dibuat kawan hehehe
Us lagi
Takde gambo dgn Izza T_____T






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat