Happy Friday =)


Yer yerr poyo aje muke aku pagi nie. Tu yang kunun buat special effects dgn harapan nampak lawo la sket kan. Hakhakk. By the way as usual hari Jumaat yang mulia akan pakai jubah. Today jubah hitam & bawal printed bercorak ala-ala leopard giteww. First time pakai tudung neh ke opis. Biasalah ada yang tegur-tegur tanya rege bagai. Murah aje kan Dayu? RM4.80 ^___^ 

Rasanya kat mana-mana pon jual, tudung nie memang dah murah harganya. Adik aku si Anje beli kaler hijau coraknya sebijik mcm yg Dayu belikan utk aku. Aku ingat dia cilok tudung aku. Hahaha. Bila ditanya, dia kata beli kat pasar malam Bangi. RM5.00 sehelai. I see. 

Tudung nie bidang dia kecil drp standard tudung bawal tuh. So aku lipat segitiga kecik ajelah nak bagi dia labuh sket. Segan mak noks nak pakai tudung kecit-kecit tutup leher aje. Maklom ler badan si pemakai pown boleh tahan gabaknya kan? Maka wajiblah tudung itu dilabuhkan seadanya =)

By the way hari nie big boss seharian tak masuk opis. Ade talk dgn Tan Sri kat Damansara. Pastu dia pegi food tasting pulak kat PJ pukul 3ptg. By right memang nan hado lar masok ke opis neh. So enjoice.......hehehe...

Have a great day everyone!




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat