Kak Ya Oh Kak Ya

Hati aku ni rasa meronta-ronta aje nak pergi holiday. Tiket flight AA memang murah-murah. Tapi aku takot kena sekeh kepala dengan habi lagi. Haha. So buat-buat taknampak ajelah promo AA tue. Lagipon dah nekad smntara nk tggu holiday ke Medan, holiday dekat-dekat sini naik kereta aje sudah.

Tapi kan, bercerita ttg holiday ke Medan, aku rasa bersalah sebab tak ajak Kak Ya sekali. Pdhal niat mulanya mmg nak ajak dia. Tp sbb aku nak dia focus dgn ibadat haji dia & tak sure bile dia akan balik ke Malaysia, so aku pon cancel la nk masuk nama dia sekali. So yang bertuah ialah adik aku si Anje & Hirraz. Nie kalo deme sok dh senang tak kenang jasa kakak yg baek ni tak tawulah. Mmg nak kena hempuk sekor-sekor. Hahaha

Just now aku sajelah masok balik AAG nak tengok balik price dia manelah tawu dpt selit jugak nama Kak Ya. Sekali tengok wowww...bapok mahal dah sorang jer pergi. Flight yg sama, hotel yg sama dah jadi average per person RM963.68. Ritu aku booked average per person RM250 aje hokeyh! Dgn ini muktamadlah memang tak dapat nak sponsor Kak Ya. Sorry sis, next year kite g jalan-jalan negara lagi best yerp ^___^

By the way tadi aku meses2 sama Kak Ya. Cakap ngn dia weekend nie nk dtg rumah dia. Naurah nak mandi kolam. So dia ajak masak-masak kt rumah dia. Ohh i loike masak-masak hehehe. Siryes rindu sangat nak masak sama-sama dgn dia mcm masa ddk sesama kat Villa Cheras dulu. Skrg dia dh ada sini, mengimbas kembali pulak kenangan lama. Best =)

Sbnrnya aku plan nak tido rumah dia. Naurah kan mmg close dgn Cik Ya dia. Klu Kak Ya datang, aku pon dia tak pedulik sangat. Sebok ddk kt pangku Cik Ya yg rajin melayan dia siri bercakap dgn Tom kat iphone. Tapi habi taknak lar pulak tido sana. Aku tawu dia segan. Ahh...nk segan ape ntah. Kak Ya tu baek aje. Rumah pon besar takdehal. Semua bilik lengkap dgn aircond. Tp takkan aku nk paksa habi pulak kan? 

So aku bajet Sabtu lepak rumah Kak Ya seharian, malam balik ke rumah in law kat Semenyih tido sana. Ahad malam balik BBST. We'll see la mcm mane. Maybe aku dapat pujuk habi tido rumah Kak Ya last minute. Who knows kan? Aku kan terer bab pujuk-pujuk habi nehh ^____0






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat