Perkara-perkara Yg Menggembirakan Hati

Sedih aje sebab takde g holiday terbaru. So header baru pon amek gambo masa g KK last month aje. Ntah nape rasa mcm dah lama benar holiday kat sana tuh. Mcm bukan bulan lepas tapi tahun lepas. Apekah? Hint soh pegi holiday lagi ke ape neh? Hehehe...

Alor...Ramadhan pon dah tak sampai sebulan nak menjelmakan dirinya. Sempat ke nak g bercuti mana-mana? Lagi pulak gaji skrg byk habis dengak deco-deco rumah sempena Syawal sok. So bajet adalah tidak ada utk bercuti yerp. Sila sedar diri banyak-banyak.

By the way tadi aku beli online 2 pasang kurung cotton utk Naurah =) Harga dia sama macam beli kurung aku 2 pasang. Kenapa yer? Huhuhu. Walau ape pon mengenangkan Syawal itu hanya setahun sekali & baju kurung Naurah pon shopping setahun sekali, aku pejam mata ajelah transfer duit tadi. Pasrah eventho rasa sedih tgk balance $ makin menyusut T__T

Pastu gatal tangan pulak order cheese powder & roti turki kat Yana. Bukannya nak sangat pon sbnrnya. More to nafsu nafsi. Tapi entah lahh...suka sangat beli dgn kawan-kawan maya neh. Mcm tergerak hati nak support apa yang patot. Bagi semangat kat kawan-kawan spy seronok berniaga. Nak kata selalu tu tidaklah kan. Tapi kalau ada duit, memang suka aje. Lagipon benda beli tu bukan membazir pon. Ada kegunaan & manfaatnya =) Kalau aku tak pakai pon, kdg buat hadiah utk org lain. Takde masalah.

For those kengkawan yg jual apa pon scr online, InsyaAllah akan tiba masanya utk aku beli dr anda semua. Doa-doakanlah aku murah rezeki selalu yerp! ^____0

Eyh...semalam aku berjaya goda K.Ya beli steamer Morgan 3 layes yg aku post gambonya hari Jumaat lepas. Tak dapat beli utk diri sendiri pon tak apelah. Beli utk K.Ya pon aku dah happy & rasa mcm beli utk diri sendiri. Ntah pape jer. Hahaha.  Alaa...nnti sok-sok lepak rumah dia boleh soh dia masakkan ikan siakap steam lemon. Merasa la jugak aku kannnsss?

p/s: seronok pulak rasa puasa sunat tanpa bersahur skrg nie. rasa best aje perot & energy level pon stable sampai ke petang. siap boleh masak utk juadah berbuka dgn gigihnya. ade chance puasa sunat sampai Jumaat nehhh =P insyaAllah....




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat