Playground Dataran Nilai

Jumaat lepas after balik kerja kami semua zass ke Pasaraya Zemart beli stok dapur. Lepas shopping, pergi ke Mydin pulak sebab nak solat Maghrib. Suka solat kat sana sebab selesa. Kat Zemart tu takde surau kowt sebab aku tak pernah pulak nampak T_T

As usual aku akan solat dulu while habi melayan Naurah main kat playground. Masa nak ke surau mata aku dah tertancap pd baju budak-budak yang dijual kat ruang legar Mydin tuh. Macam best aje tuh =P Ok pas solat leh tengok-tengok.

Belek punya belek rupanya deme jual baju budak-budak yang usually dijual online skrg. Tp the price is much more cheaper hokeyh! Contoh kat online jual including post RM50, kat situ boleh dapat RM35 aje. Banyak kan bezanya? Teruja aku dibuatnya. Cuma agak malang baju saiz Naurah dah tak banyak. So aku dapat beli 2 dress & 2 shirts utk budak tu. Total up RM45 only. Siryes rasa berbaloi-baloi. Pakkal aje duit aku dah tak banyak mana dlm purse. Kesian aku hehehe

Salah satu dress yang rembat dgn harga 2 dress = RM35 adalah yg Naurah pakai masa birthday party Cyrus tuh. Satu lagi kaler pink ada gambo Minnie Mouse. Naurah kat peminat kartun Mickey Mouse Club. Teruja aje dia nak pakai baju tu =P

On Saturday kami ke 9th Avenue, Nilai nak carik birthday present for Cyrus. Pas dapat barang, minum petang kat Oldtown White Coffee kejap pastu pergi Dataran Nilai sebab ada budak request nak main kat taman. Layankan ajelah. Bila tengok dia happy sangat main kat playground tu, seronok sangat rasa dpt menggembirakan hati anak. Pastu nampak mcm dia dah big girl sangat-sangat. Sabar yer nak...ibu ayah tengah berusaha nie nak bagi kat awak adik hehehe =P

The playground
Ayah yang hemsem di mata ibu =P
Ibu -.- + kasut beli kat Billion =P
Happy kan muka dia? ^____^
Kalau main mcm nie mmg tunjuk gigi takpayah disuruh kan? -.-
Psst tgk kasut baru habi tuw =P

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat