Tentang Kek Nyummsss

Maroh mekNa aku tak promote bisnes  kek dia kat sini. Haha. Doh mu tak pernah buat delivery. Tak aci lar pd kami yang jaoh-jaoh nie dapat terliur tengok gambo aje. Utk customers kat area Kuantan, rasanya mu dah terkenal kowt. Hehehe. So adalah aci aku menolong kawan kat Melaka utk promote bisnes sbb dia punya kek boleh dipos taw! Aku dah dpt makan 2 kali hasil pengeposan. Kek mu aku dpt makan time jumpe mu aje. Memang tak aci. Kehkehh =P

Lagipon Ayu takde blog. Ehh Ayu, nape taknak buat blog yang khas promote kek-kek tu semua? Buatlah satu dear. For those yang tak boleh nak access FB kat opis, usually blog memang takde masalah nak access. Buatlah..buatlahhh. Boleh selalu jamu mata masuk blog awak kalau rasa terliur nak tengok kek ^___^ Klu rasa ngidam, boleh order teros. Tak mcm blog orang tu.....dpt terliur aje....suruh pos sokmo ckp chocolate cair lah, takot basi lahhh, cheese comot lahhh. Mekna, mu patot buat kek lapis lah gini. Boleh pos. Aku dah bg cadangan pon kat Ayu soh buat kek lapis utk mempelbagaikan lagi jenis kek =) And i love kek lapis too hihi

Minggu lepas aku agak kecewa bila baca status Kak Anna bakemecupcake kat FB. Dia kata order akan tutup utk sekian-sekian tarikh sebab dah full. Padahal aku dah teringin nak try makan rainbow cake buat pertama kalinya sobsobss. Yer. Tak pernah lagi makan. Korang gelakkan jelah aku. Tak kisah pown T__T (tak kisah tp buat emoticon airmata. what the....kehkehhh)

Thanks to Ann sebab mendoakan niat aku nak beli oven tu terlaksana. Haha. Entah biler babe. Aku takot gile bile beli sok jadi perhiasan aje. Sebab aku takde passion eventho sangat suka makan =P Kalau takde orang mcm aku, camne kek-kek korang nak laku kan? So just look at the bright side ajelah *winkwink* Kalau Anje tu rajin nak sama-sama dgn aku sepahkan dapo ok lar gak. Pastu dia tukang kemas balik (leceh hokeh nak bersihkan tepung lekat-lekat kt mangkok semua tu. i hate that job ngeeee...)

Since Kak Anna cuti panjang dr terima tempahan kek, jamu jelah mata dgn kek in a jar neh T______T

Red Velvet
Snickers Cheese
Chocolate Mascarpone Cheese

p/s: padahal baru kongsi 1 slice Absolute Chocolate kat Secret Recipe dgn Kak Niza tadi =P Sedap. Korang patut cuba =)





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat