Weight Oh Weight


Serabai gile shawl aku masa neh. Maklom ler sokmo mendukung ke anak. Senget benget tudung tu memang dah jadi perkara biasa huhu. By the way masa kat KK nie aku dah gain weight 2kg. Memang lebih gemok dr biasa. Seb baek skrg da kembali ke berat asal. Eventho masih dlm kategori overweight, takdelah rasa tak selesa sangat dibuatnya. At least pakai uniform tak rasa ketat metat. Lega dah rasa. Ape pon diet tetap berjalan bersama dgn produk Shaklee yaww.

Best diet kali nie sebab tetap makan. Cuma portion nasi tu kurang & ambil 1 kali aje sehari. So takdelah aku nak menggelupur tak makan nasi kan? Haha. So teruskan ajelah biasakan diri makan macam nie. Suka sangat dgn Omega Guard & Alfalfa neh. Terbaekkk! Aku rasa yg menyebabkan aku selalu lenguh badan ialah ESP. Sebab bila aku tak minum, aku rasa sihat mcm biasa. Maybe tak kena dgn badan kowt. So dah bbrp hari skip ESP (ampun Aishah hukhuk) & i feel much better. Ingatkan sbb consumed Alfalfa. Salah tekaan rupanya.

ESP nie akan try jugaklah habiskan sbb dah beli kan? Cuma takkan re-stock ajelah. But for Omega & Alfalfa, InsyaAllah akan teruskan penggunaan ^____^




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat