Caca Marba

Akhirnya aku berjaya dah tgk drama seram bersiri Waris yang merupakan sequel drama seram sebelumnya iaitu Kekasihku Seru. Ala..baru 2 episod aje pon. Tapi siryes mmg best & seram mcm prequel dia dulu. Aku suka ^___^ Hantu dia horror hokeh. Penakot tp suke tgk citer seram. Ntah hape keje hahaha

Selain tu smlm kat HBO tgk Once Upon a Time marathon. Best jugak la citer tu. Dah habis pon season 1. Not bad. Semalam hari mengadap lappy & tv. Geleng kepala habi tgk bininya neh =P Bukan selalu kan?

Antara berita hiburan yg menarik minat aku jg ialah ttg perpisahan Tom Cruise & Katie Holmes. Tak sangka akhirnya bercerai jugak deme tu. Suri anak deme tu atr kanak-kanak paling comel didunia pd mata aku. Mesti dia sedih aje parents dia divorce kan? Sbb nampak dia close dgn keduanya.



Aku sebenarnya tak sabar sgt nak balik Johor. 19 & 20 nanti aku apply cuti 2 hari balik sana. Sempat la sambut Ramadhan kat sana. This year kan beraya kt Semenyih dulu. So as usual masa Ramadhan wajib balik sana dulu utk merasai nikmat berbuka beramai-ramai. I really cannot miss that. Mak pon dah ckp lama dh kami tak balik sana. Last balik sana awal bulan 5 sblm kami ke Sabah. Arghh...sudah rindu sama rumah.

Naurah pon sejak bbrp minggu lepas asyik request nak jumpa nenek & atok Johor. Pastu sepupu feberet dia si Abu Bakar as Siddiq. Maybe sbb Abu Bakar tu lebih muda dari dia eventho sama tahun lahir. So dia kan mcm dgn bdk2 kecik dr dia mcm baik & suka nak main sama. Nmpk dh gaya kakak yg baik hehe. Selain Abu, Naurah pon OK dgn Abg Ayan dia, anak abg aku tu. Cuma Ayan tu mcm kasar sket la mainnya sbb boy kan? Abg aku asek marah anak bujang dia dok tarik2 tgn Naurah ajak main. Hehehe. Naurah tu kan ala-ala ladylike lembut ayu gtu. 

Aku tak riso klu Naurah main dgn Abu & Ayan. Tp klu ada anak-anak kakak sulung aku, mmg aku perati lebih. Naurah selalu nangis dgn deme tuh. Yg sebaya dgn dia si Haesya tu pon sllu je tunjuk samseng. Tarik rambut Naurah la bagai. Budak tu bkn pandai melawan sgt. Tu yg dok menangis aje huhuhu.

Muka tak lawo bile menangis =P
Tadi mak bagi soalan cepumas kt aku. Ko dah pregnant ker? Hewhewww. Entah lah mak. Rasanya takde lagi kowt. Supposedly esok aku period. Tgk jelah ada ke tidak. Pasrah aje. Ade ke takde ke, life must go on. When the time is right, InsyaAllah i will be pregnant again. Only to Allah we asked =)







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat