Cerita Yang Biasa

Hurmm...hari nie cadangnya nak puasa sunat lagi. Tapi perot rasa mcm lapo terlebih. So batalkan niat & breakfast nasi lemak ayam. Hopefully itu sajalah makanan yg aku hadap sampailah masa utk dinner nanti. Kalau mkn lebih drp tuw, bermakna sia-sia aje proses mendidik diri mengawal nafsu makan yg sedang dijalankan skrg. Hewhewww =P

Malam nie cadangnya lepas balik keje, kami semua bersiap menuju ke Ramal Junction di Kajang. Kami mahu pekena burger bakar Abang Burn pulak. Tiap hujung minggu asyik la makan burger. Nie pon penyumbang kpd lemak badan jugak nie. Hehehe. Habi kata sekali sekala tak apa. So aku adlh bini yang menurut perintah ^___^

Badan aku sebenarnya lately rasa tak sedap sokmo. Masalah dgn belakang badan which is aku rasa mcm teringin sangat nak pergi berurut. Sebab tak tertahan sgt, malam td aku request kat habi tolong urutkan belakang badan bersama dgn minyak yuyi. Dia punya lega & best tu memang susah nak cakap lar. Habi duduk kat kerusi malas, aku duduk kt lantai & Naurah berbaring di pangkuan aku. 3 serangkai. Haha.

Paling best rasa berangin minyak yuyi yg sgt nyaman. Teros aku jadikan minyak yuyi hakmilik aku yang mutlak. Naurah, ibu cilok minyak awak yerp! Hihihi.

Malam td as usual tgk citer seram Waris kat TV3. Baik betol Naurah terus tido tutup mata bila aku ckp cerita momok dah keluar. Eventho sblm tu dia ckp momok dh balik rumah lar! Kekeke. Kat mana pulak rumah momok tu yer nak?

Pagi tadi ada lagi kata-kata Naurah yg menggelikan hati. Masa habi nak buang sampah, kucen oren yg mmg selalu lepak rumah kitorang tu ngekor habi. Naurah dr belakang nampak & ckp 

" Ibu.....tengok nie cat tak pakai kasut!! "

Wkwkwkwkwkwk

Cat mana pakai kasut lar sayang. Macam mana pulak dia nak pakai kasut yerp? Hahaha...

You've really made my dah lah Naurah...





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat