He's My Sweetener Haha


Ayah mithali hewhewww ^___^

Aku pernah cerita kan yang habi adalah perunding imej aku. Well, aku pon sbnrnya perunding imej utk dia jugak. Kalau beli outfit dia, usually mmg beli ikot taste aku jugak. Kami sama-sama mengharapkan diri masing-masing dlm hal berkaitan pakaian neh. Stp apa yg aku beli, msti tunjuk habi dulu lulus ke tak nak dibeli. Klu dia takde, eventho aku dh berkenan giler, rasa tak best aje nk beli. Betapa pentingnya habi bila aku nk beli sst pakaian. Owh...kecuali yg online la yer. Tak kuasa haku nak interkom dia soh dtg opis semata-mata nak tunjuk baju seketoi dua. Haha.

By the way, ini sbnrnya nak cerita psl kes shirts yg aku beli kt Zalora last week. 2 shirts sampai hari Jumaat & dlm kereta on the way balik rumah aku dh selok soh dia tgk apa ada dlm parcel. Padahal habi tengah drive kan? Gilo. Hahahha. So terpaksa la aku gak yg keluarkn dr parcel & tunjuk kt dia bajunya. Tersenyum manis habi bila aku ckp itu baju dia ^____^ Then dia ckp 'terima kasih' & bg hadiah kat pipi. Owhh so sweet la habi tuw. So comel. Gewamm! 

Thanks Zalora sbb ada byk sgt items yg dijual sampai aku terfikir nak beli something for habi. Sblm nie mcm tak jumpe kowt on9 shopping utk mens yg banyak. Tu yg tak terfikir. Now dah ada, selok aku nak membeli utk habi pulak. Utk Naurah aku sekat dulu sbb dia dh byk brg. Haha. Bg peluang kt ayah pulak yer sayang.

Kesian kat habi sbb shirts dia asyik berulang pakai yg sama aje. Memang shirts dia banyak. Tp klu dok ulang yang sama aje, naik muak jugak kite tengok kan? Habi mmg payoh sket nk beli brg2 dia. Cerewet sgt pon iyer jugak. Kdg sampai hangin aku dibuatnya. Sbb end up beli brg aku pulak. Grrrrr....





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat