Salam 2 Ramadhan

Hari ni baru terasa nk update blog. Syok sgt ddk kg.nie sampai mls nk buat ape yg diminati. Tp twitter ngn fb dpt gak bkk skali skala. Yg tu xpyh tulis byk2 ye dop?hewheww

Dah 2 kali sahur and aku masih fobia nk mkn pape. Sahur pertama aku x bangun lnsg. Pagi td aku menom teh pns secawan. Rasa bloated sket la. Maybe sbb teh tu angin kan huhu. Klu milo or susu ok gaknye.
Hari ni buka kt sini lg. Lps buka bru gerak balik bbst. Raya ke 3 nti bru jumpe lg. So kna la manfaatkn masa yg ade kt sini sebaiknya.

Pejam celik da nk raya x lama lg. Lps raya x lama da mak abah kak ya nk g buat haji. Then our end of year trip to Medan menjelma.

Tup tap dh akhir tahun. Jeles btl bila tgk kwn seangkatan da berjaya menambah anak. Rezeki aku masih takde lg. Mesti ada hikmahnya kan? Aku pn cuma berdoa smg Allah berikan yg terbaik utk aku. Klu Dia kata belum,aku pasti itulah yg terbaik utk kami. I am all positive :-)

K penat type kt henpon ni. Selamat berpuasa dan hrp dimaafkn salah silap yer. Jumpa lagi...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat