Salam Nisfu Syaaban

Salam nisfu syaaban to all my readers. Ramaikah yang berpuasa sunat hari ini? At my office adalah dalam 2-3 orang yang berpuasa. Malangnya aku tak termasuk dlm golongan itu. Baru aje melahap nasi lemak telur mata you alls. Kenyam, segala puji bagi Allah. Makan; nikmat dunia yang tiada taranya ^___^

Hari ini, buku amalan kita sudahpun dibuka yang baru. Rasa excited tak nak memulakan catatan yang baik? Well, i am all excited okay. Eventho bendera merah yang sedang berkibar ini membuatkan hormon grumpy bermaharajalela, tapi aku cuba sedaya upaya utk melawannya. Oh yes...i easily get annoyed of people during my period day. And my face will become not friendly at all. Its like you would like to punch me anytime. HAHA.

Masa-masa macam nielah selalunya habi nak bergurau senda lelebih dgn aku. Dasar penyakat! Geram kadang aku tengok tu. Macam pagi tadi, aku tengah ralit dlm bilik stor atas nak amek pad sbg bekalan ke ofis. Dia mandi kat shower sebelah bilik tuw. Bila dia siap, di sergahnya aku dr belakang. What the grrrr. Muka aku pon ape lagi kan? Masam mcm cuka getah la jawabnya. I'm not in the mood of lawak-lawak hokeyhhhh!

Kat ofis skrg nie hurmm...nak kata mcm mana eyh. Macam ada perubahan dari segi kerja. Bos pon makin bertambah larrrr cerewetnya. Hehehe. Kelam kabut sokmo dia. Dulu masa baru-baru kerja, aku pon sampai terikut-ikut serabotnya. Tp bila dah lama bekerja, aku rasa aku tak boleh terikut-ikut dgn cara dia. So aku mmg relax & calm ajelah. Tp masih kena pantas dlm segala hal lah yer. Kang tak pasal kena jerkah pulak aku lembab sangat. HAHA.

Seb baek bos pon OK eventho aku relax aje masa dia tgh kelam kelibut tue. Aku harap bila aku calm, dia pon terserap aura positif yang aku keluarkan. Looks like its kind of works ^___0 Alhamdulillah. Lately bos pon makin OK dgn aku. Yelah...we've been working together for almost 7 years now. Dah masak kot dgn pe'el masing-masing. Moga kami terus serasi & saling memahami. Amin....




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat