Incy Wincy Spider

Ahad lepas masa ke Kafu Wangsa Maju dgn Kak Ya, Naurah telah membuli aku dgn menyuruh aku menyanyikan lagu ' Incy Wincy Spider' kesukaan dia tuw. So berjalanlah kami bersama-sama dlm ramainya umat manusia disana sambil aku menyanyikan lagu tu hampir 10 kali ulang kowt. Gasak lar org pandang tgk dah gapo pompuan nie nyanyi kuat-kuat lagi spider kan? Haha. Demi anak yang tercinta...takpelah malu gtu pon. Seb baek Kak Ya cover baek nyanyi sekali dgn haku kehkehh. Klu bukak youtube, vc ini jugaklah yg dia request. Semua version pon kena bukak ikot suka hati dia. Layan....

Incy wincy spider climb up the water spout
Down came the rain & wash the spider out
Now came the sun & dried up all the rain
Now incy wincy spider climb up the spout again

Naurah pandai jugak nyanyi versi melayunya. Belajar kt taska kot. Tp phrase atas sekali dia tak ingat. Haha

Line 1 tak tawu huhu (ade sape tawu?)
Bila hujan turun, labah cepat lari
Terbit matahari, hujan takde lagi
Labah boleh panjat, sekali lagi.....

Selain vc nie, Naurah juga suka vc BTOB Irresistible Lips. Yg ini of kos pengaruh ibunya. Sgt comel bila Naurah pronounce words in Korea. Dia panggil lagu 'hajima' sbb ada word nie di rangkap akhir lagu. Tergelak besar kakak ipar aku dgr Naurah cuba ikot nyanyi lagu nie drp youtube =P

OK. Nie ada gambar lasagna home made buat dgn Kak Ya sabtu lepas. Gambar sblm masok oven. Sesudah tak sempat snap dah kena sudu dgn semua orang. Hahahhaa. Sedap & terbaekkkk!


Kat bawah nie pulak nak tunjuk gambo beg mak-mak yg aku cilok dr Kak Ya. Dia dpt free aje dr Petronita Petronas. Since dia tak sanggop nak pakai bawak mana-mana, baek aku rembat aje. Selamba yaya aje bwk g keje. Besor sket senang nk letak apa-apa. Mak-mak pon gasak lah. Takde sape nak kesah =P


Aku selalu beli handbag samada terlalu besar atau terlalu kecik. Sokmo salah pilih. Beg ini saiznya sedang-sedang. Eventho jenama Petronita, bg aku kegunaannya yg menepati piawaian harus lebih diutamakan. Aku mmg tak pernah vogue pon. So, ade mak kesah? =P Tak kuase nak lawo-lawo pegi opis. Bak kata habi 'asal kemas & menutup aurat sudah!'. Baiklah. Saya yang menurut perintah =D





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat