Cuma Tinggal Kenangan


Ya Allah...terasa sukarnya memberi kemaafan.

Ye. Aku tau aku melebih-lebih dalam hal ni. It just that sampai sekarang aku masih tak dapat terima kenyataan mengapa orang yang aku percaya sangggup membelakangkan aku dalam membuat keputusan berkaitan dgn anak kesayangan aku neh. Sesuatu yang aku anggap tidak akan berlaku tetapi telah berlaku tanpa sebarang sebab yang kukuh.

Aku tau aku sebagai orang yg muda aku bukanlah siapa-siapa. Tapi anak aku adalah hak aku. Aku berhak utk memberikan pendapat & kata putus. Jangan buat aku rasa aku nie bukan siapa-siapa. Jangan buat aku rasa aku tak diiktiraf sbg seorang ibu.

Memang aku masih terkilan & kecil hati. Ia bukan saja tentang apa yg dah berlaku. Tapi ada benda selainnya yg aku rasa sangat kesal. Dan aku sangat takut kalau benda ini berulang lagi in future. Aku tak sanggup heartbroken lagi macam nie. Dan yg paling penting aku taknak hilang rasa hormat pd mereka. Tolonglah!

They just have to know & understand how I feel. Habi, please help me.

Its just about her hair. *sigh* It was cut short just under her ears without our permission. Her parents.

And I am sad until today. Every time I look at Naurah,  I just feel heartbroken.

Masa, tolonglah cepat berlalu.....supaya aku dapat melupakan & seterusnya memberikan kemaafan....






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat