Hujan Lebat Di Hatiku

Mak adalah dalam mood bersedih hari ini. Nak cerita sebab apa sedih pon tak lalu. Korang pernah tak terlalu sedih sampai sakit kepala? Aku ada penyakit tu sebenarnya. Dah lama kot tak sedih gila macam ni. Mata pon bengkak macam hape. For those yg dah tahu, terima kasih atas sokongan kalian.

Aku cuma mengharapkan perkara yg sama tidak akan berulang. Habi make his promise to me & aku pegang janji dia sampai bila-bila. Aku tak tahu macam mana dia nak cakap, tapi dia dah janji dgn aku. Aku harap dia tak lupa or else kalau benda ni terjadi lagi, I will be heartbroken again.

Aku yakin habi tak sanggup tengok aku bersedih macam nie. Dia pun nampak susah hati tengok keadaan aku. Aku tahu dia memang tak bersalah dalam hal ni. Tapi dia patut tahu yang bininya sangat particular dlm bab anak neh. And he just have to handle this things wisely.

I know he can do it. He just have to tell them how I felt on this matter. They should know about it & please consider my feelings on anything regarding my beautiful princess. As a mother I think I have all the rights to know about it.

Enough said.

Hujan lebat diluar selebatnya hujan dihatiku......








Popular Posts