Idea Memang Banyak

Ehh...cerita pasal potong q tu macam lumrah kat mana-mana kot. Aku tidaklah kena sbb kami kan selalu buat U turn tak q panjang sebab dah lambat. Cuma rasa kesian kat kereta yg mmg q & tetibe nampak kereta dr belakang potong bila lampu dah hijau. Tau-tau dah mencilok himpit ke tepi. So aku membayangkan perasaan orang yg nun dibelakang sana. Sakit hati kot huhuhu....

Simpati pada yg q panjang & geram pada yg suka potong q. Tak baik OK! Takde manners di jalan raya. Tak ikut peraturan yg dh ditetapkan. Kalau kena tahan dgn polis memang aku senyum aje hehehe

Kak Ya kan..hari tu aku tunjuk kat dia satu laman web macam deco-deco & mcm buat renovation rumah semua tu. Manelah tau kot dia interested nak renovate rumah dia kt Setiawangsa nun guna khidmat company tu. Wholly owned by bumiputera & masuk majalah deco-deco sana sini. Femes jugak kot mamat tu. Tp aku tertarik sebab semuanya bergantung pada budget RM yg kita ada. So takdelah kes out of budget kena tambah itu ini in future. Memang nak elak kejadian yg macam itu lah.

Aku cakap dgn Kak Ya....lepas buat renovation, upah ID terus utk tatarias rumah tu. Takpe berhabis dulu tapi hasilnya nanti puas hati. After that kita cuma kena mantain ajelah rumahnya. Tak perlu nak beli itu ini lagi macam kes rumah aku duduk tu. Letak itu ini tampal sana sini, hasilnya macam haram je kadang aku tengok. Hahaha. Minat tapi kalau takde bakat ape pon tak boley. So-so ajelah hasilnya. Tp klu upah ID mmg puas hati weyh. ID yg berbakat lar...jgn bg yg caca marba pulak =P

Rumah kat kampung pun sama. Rumah besar tp dalaman ntah hape-hape jer. Kak Ya siap kata nk bawak orang ID kat sana. Mana nak cekau RM Kak Ya oiii? Jangankan dia aje nnti yg keluar semua belanja. Aku bab bagi idea memang hebat. Tapi nak melaksanakan idea tu kelaot la pasal RM tak bape nk banyak. Hahaha. Kesian tak? So suka bawak idea pd Kak Ya & mulalah Kak Ya pon terjebak. Owhh..tolong jangan salahkan aku hewheww

Balik-balik macam nie ajelah rumah aku +_+
Tu kat corner tu buat semak je..haha..tmpt aku sangkut tudung & cardigan
Dapur nie paling tak tawu nk permolek guane..dgn langsirnya 3 thn ddk x terpasang lg...arghh HABI!!!!!!!!!!!!!






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat