Movie Review : Resident Evil 5


Siryes takde byk movie menarik utk ditonton skrg nie kt cinema. Sanggup ke nak hadap filem HaliMunan? Adoiii...mak tak sanggop oke. Kalau RE5 nie kehabisan tiket, sanggup aku tak tengok movie lansung. Hehehe. Maklum lah aku kan dah jatuh fobia dgn filem melayu neh. Taknak sejarah lama kembalik berulang. Mak serikkkkkkk!

RE4 aku tengok kat lappy aje. Adik aku si Hirraz tolong donlodkan utk kakak kesayangan dia neh. Hahaha. Sebab utama aku suka tengok movie RE ni tak lain tak bukan sebab teraju utama dia Milla Jovovich. Owhh minah ni sangat sepsi & cantik. Gaya pertarungan yg mantap pon bikin kita wowww. Biasalah muvie zaman skrg kat berteknologi tinggi semuanya. Best aje tengok. 

Yg tak bestnya aku tak bawak spek sbb ini dating yg tidak terancang dgn habi. So tgk blur-blur gitu skrin adalah sangat off kan mood sikit. Movie nie banyak tentang aksi, senapang & ngeri tengok makhluk mengerikan aje. Dgn sound system yg super kuat, rasa nak tercabot jantong dibuatnye. Bkn aje sbb terkejut dgn aksi tiba2..tp sbb sound yg x hagak tu jugak la kan. Hahaha

Kalau anda peminat Milla, silalah tgk citer nie. Kalau koram tak follow drp movie2 sebelumnya, mmg rasa lost sket. Baik takyah tengok huhuhu. Tak sabar nk tgk movie RE6 pulak. Moga lebih banyak aksi yg mendebarkan.





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat