Aku Ada

Horrr...mesti ada yang ingat aku tak masok opis hari nie sebab takde update kat blog kan? ^___^

Aku ada jer. Hehehehe. Seharian doing something that I really love to watch. I guess some of you know what I mean =) No need to elaborate much huh!

Siryes hari nie rasa bersemangat gila nak datang opis sebab ada niat yg 1 neh. Tak sangka ianya mengambil masa yang agak panjang. Senang kata sampai dah nak balik nielah. Memang concentrate habis sebab taknak ada gangguan lansung. Sekejap aku tersenyum & sekejap aku menangis. Dah macam orang gilak hahaha.

Apa pun takde ape lagi yg aku boleh buat selain menunggu 4 more new episodes to come. I am so unsabar huhuhu...

Apapun sempat jugak jenguk exhibition by habi's company at the hotel. Show some support lah kan. Sadly habi takde kat sini. Dia kat Bangsar setup something lah ntah hape term in IT world ntah. As I expected, hari ni pon kena tumpang balik dgn opismate lagi. I hope this day is the last for the week. Tak suka nak menyusahkan orang lama-lama sangat. Ini pon sebab dah takde choice sangat-sangat. Hurm....

OK. Rasanya esok dah boleh get back to normal lah =)





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat