Aku Tak Pregnant Lagi

Hadoiii...mekna...mekna...mu bikin gempak pasal aku kat twitter yer. Mementang aku tak masok sana lansung semalam. Selok mu buat gosip ke aku yer -.-"

Camnelah mu boleh terfikir update aku semalam tentang preggy. Takde kaitan langsung hokey! Sabokan ajelah mu nehhh...grrrr

Tapi mu sms aku semalam tu memang aku sambil mandi pon boleh tergelak-gelak. Ahh memang tergelak sokmo lah. Sebab tak sangka lansung update tu boleh menimbulkan gosip sebegitu. Kalau aku preggy mestilah gempak punye update aku. Takdelah pendek gitu aje -.-"

Sebelum tido sempat cerita kat habi. Dia pon punyelah tersengih macam kerang ekekeke. Memang lawak hokeyh!

Kengkawan, berhentilah mengucapkan tahniah pd diriku. Sangat kelakar yer bila baca =P


p/s: korang pergi serang mekna sebab dialah yg memulakan gosip lawak neh kihkihhh...





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat