Berani Aje


Berani rupanya aku letak gambar tak semenggah diri sendiri kat sini. Aku rasa yg snap gambo ni Kak Niza. Lepas aku snap gambo dia tengah takde mood. Hahahaha. Balas dendam la kiranya ni. So aku pon buat jelah reaksi muka yang pelbagai utk kepuasan hati dia. Siryes aku tak kisah sebab dia snap gune Nikon Merah aku. Bwahahaha. Rasa huduh je aku delete. Ape susah? =D



Hehh..kelakar pulak bila tengok muka poyo macam nie. Puas kena kutuk dengan habi bila dia nampak. Malas nak layan orang pendengki mcm dia. Dah la skrg asyik gelakkan aku bab angau dengan Lee Min Ho. Tak senang betol aku nak layan MV Faith kat youtube bila nampak dia tersenyum sinis sambil menggeleng kepala melihat aku. Grrr...tak kacau orang tak boleh ker?


Haa..nielah gambo Kak Niza yg dia marah bila aku snap. Relax ah kak. Bukan nak sebar kat seantero dunia pon =P Blog cikai nie aje sudah.....hihihi...


p/s: pakai jubah tu dgn tudung hijau tu pon kena kutuk dengan habi. tak matching katanya. ahhh pedulik hape aku???? HAHAHA mode memberontak!







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat