Double Happiness

Congratulations to Azman my office mate for his newborn baby boy yesterday 29/10. Excited lebih sebab quite close la jugak dengan mamat neh since dia punya workstation sebelah aku aje. Ini adalah anaknya yang keempat & penutup katanya kekeke. 3 orang anak sebelum ni semuanya perempuan & akhirnya dapat jugak dia kawan sorang buat main bola. Happy terlebih la tuw ^___^

Ex office mate Kak Nita gave sms on 27/10 Sabtu yg dia dah delivered baby boy kat Hospital Pantai Melaka. Comel gile baby dia sebab ayahnya kan pak arab. Hidung mancung & kulit putih melepak. Perghh..kompem dah besar sok jd rebutan wanita hewheww =P This is her first baby.

I'm so happy for them. Masing-masing ada sebab utk double happiness than usual. To Azman, sila jaga Kak Imah baik-baik. Pegi tolong basuh baju, kemas rumah, cuci pinggan sana! Hahaha. To Kak Nita, selamat berpantang. Take care of yourself & enjoy your motherhood. Anugerah terhebat dari Allah. Lets cherish it =)

Aku pada hari ini adalah kurang sihat. Perut rasa tak sedap & kepala senoneng ikan. At the moment sedang melantak asam like orang sedang mengandung. Itu je yg boleh buat hilang rasa loya kat tekak ni. Aku rasa simptom nak period skrg dah berubah kot drp dulu. Instead of having a normal menstrual pain, skrg sudah jadi penyakit like orang mengandung. Ape punye hormon la yg dah menyerap dalam diri aku neh. Takkan faktor umur dah meningkat jugak kot? O__O

Kengkawan sekalian, apb umur anda menjejak 30-an..bersedialah dengan penyakit pelik spt yg aku alami skrg. Hormon haywire sana sini dah tak serupa manusia biasa. Atau aku sorang je yg ada special case macam nie? Tetibe rasa macam faktor nak menopause pulak -.-"  

Bukan body aje yang dah tak fit, tapi emosional pun agak tunggang langgang. Kejap OK kejap KO. Pening habi dibuatnya ekekeke. Habi, please bear with me & give me more time to tune myself okay. I hope this weird things happen to me won't last long lah =) InsyaAllah.

Ann, mu guane? Ade tak alami perkara abnormal spt aku? Harharrr




 










Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat