Kuku Kilat

Ada satu benda nie yang aku sampai sekarang tak puas hati dengan habi. Apa lagi la yang ko tak puas hati tu Sharena oi? Hehehehe. Banyak wo benda tak puas hati yang tersimpan dalam diri. Takkan semua nak kabo kan? Kalau kabo semua bermakna tiada rahsia lagilah dalam hidup aku nie. Err aku ni sbnrnya bukan perahsia pon orangnya. Sebab pada aku macam benda tak penting sangat nak diambil kira dalam hidup aku huhuhu

Aku lebih suka dengan konsep sharing with others. When I write here, I felt like the burden is lessen. Otak & hati rasa ringan like a feather. Tak suka nak simpan sorang-sorang sebab rasa "berat". I think you guys know what I mean lah =) At least its applied nicely for me. Orang lain aku tak tahulah. Its up to you guys. Setiap orang ada pendapat yang berbeza.

Ada perkara selesa diceritakan dengan habi. Tapi ada juga yang tak sesuai. Ada pula yg selesa diceritakan dengan kawan. Kadang cerita dengan Kak Ya or Mak. Dan sometimes lebih selesa diceritakan disini. Rasa lega sebab byk medium yang boleh digunakan utk meringankan beban otak & hati. Nice.

OK berbalik pada benda tak puas hati ni tadi, aku jeles sebenarnya dengan kuku tangan habi. Kuku dia berkilat u olls. Aku rasa memang semulajadi kot. Kuku aku ni kalau digosok dengan span manicure tu barulah nampak kilatnya. Kalau tak memang pudar kusam gitu ajelah dia. Tak menarik lansung! Tapi habi everytime aku tengok kuku dia, mesti shiny sokmo. Huwaaa...jelesnya.....

Aku pon ckp dengan dia ' abang nie malam-malam gigih kilatkan kuku yerp. nape tak kilatkan kuku orang sekali? '. 

Haa....itulah dia ayat orang menjeles tak sudah. Kesian. Kekekeke. Habi pon suka lah tu bangga diri dgn aku bab kuku dia tu. Kadang dia saje tgk kuku aku pastu geleng kepala. Grrr...siryes bikin hatiku terbakar. Nampaknya itu adalah satu kelebihan yang terdapat pada diri habi. Kena redha ajelah yerp =P





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat