Sexy Naurah

Macam anak cino pulak ibu tengok kikiki

OK. Ibu love the rabbit teeth version =B

Ini outing semalam kat Alamanda. Bila aku sarungkan dia baju tu, dia komplen ckp " Ibu....baju nie sepsi lahh...". Then buat muka nak menangis. Ini mesti ada pengasuh ajor dia tentang baju sepsi bagai neh. Aku rasa dia dah pandai bezakan baju yg terdedah & tidak. Sepsi atau tak. Alahai...dah membesarnya anak aku. 

Naurah, masa awak kecik camnie jelah Ibu dapat nak pakaikan awak sepsi mcm nie. Sok dah beso Ibu nak awak masok sekolah agama & tutup semuanya. Jangan waktu tu nanti awak memberontak pulak nk pakai yg sepsi gini. Memang Ibu perhambat awak ikat kat tiang letrik cari kerengga bagi geget. Hehehe =P

Seb baek smlm aku berjaya yakinkan dia yg dia comel pakai mcm nie. So dia pon pasrah & ikot kehendak aku. Hahaha. Ibu dengan anak kadang memang sama degil takmo mengalah. Kadang sampai kena tegur dengan habi peel masing-masing taknak mengalah. Like mother like daughter. No one to be blame of  =)










Popular Posts