4th Anniversary Holiday

What to update yeah this morning. Takde idea pulak ^^

Dalam pada aku berazam next year nak cuti-cuti Malaysia aje, tetibe semalam dengar AA buat promo termasok la jugak aku kt website deme. Seb baek la promo tak hebak sangat. So still rasa mahal & terus pangkah website. Tapi tak puas hati lagi tuh. Masuk pulak AAG & nampak ada a few packages yg OK. Selok pulak emel Kak Ya tanya if she want to join us for 4th Anniversary holiday on May. See! Kalau dah memang kaki jalan tuh, laju aje otak carik jalan nak mencapai hajat.

Kalau ikot aku, cam nak pergi bertiga kami ni aje. Tapi habi tetibe soh ajak Kak Ya la pulak. Takot Kak Ya kecik hati pulak. Errr....ye ker? Takpelah..sbg wife yang mithali, aku menurut perintah ajelah. Then Kak Ya tanya pulak, nak ajak mak abah lagi ke macam hari tu? Errrr.....kalau pergi ramai-ramai kompem RM yang mengalir keluar laju gilak. Mak macam tak bape nk byk duit pulak rasanya hewheww ^^

Kak Ya bile aku emel siap tanya nak kemana? Perth? Hong Kong? China? Ewahh...dia tu banyak duit memang ler takde masalah. Yg masalah tu kami yg sengkek neh kan kohkohhh -.-

Owhh..ini plan aje yer. Tak sure lagi jadik ke tak. Dlm otak aku pon ada sikit doubt lah. But 4th anniversary holiday mesti kena ada. Tak pernah missed lagi meraikannya dengan penuh kecintaan =) Maybe akan jadi satu-satunya percutian oversea for next year. We'll see....

Mak tak sabar nak balik Johor next month. Selain drp ada majlis akikah for Abu Bakar, kami plan nk ke Puteri Harbour Theme Park. Nak melawat Hello Kitty, Pingu & Bob The Builder. Naurah at this age memang selok la nak pergi tempat macam nie. So ritu dah janji dengan dia nak kesana. Harapnya janji dapatlah ditepati. Cuti pon dah approved. Tak menahan. Hahaha




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat