Not A Good Morning

Surat persetujuan perjanjian PTPTN bersistemkan ujrah aku terima pd hari Sabtu lepas. Punyelah lama gap dengan yg habi punye. Padahal dulu sign perjanjian semua sama-sama -.-" So hari ni nak sign the surat & pos semula kat PTPTN tanda kita bersetuju dengan perjanjian yg baru ni. Thats all.

Aku rasa aku dah mampu utk bayar lebih drp yg dipotong gaji tu. Tapi aku malas nak berurusan dengan PTPTN utk naikkan amount potongan bulanan tuh. Macam leceh kot. So biarkan ajelah. Asalkan aku bayar sudah kot. Tak perlu nak risau nama kena blacklist ke hape. Dan yg penting ianya tak membebankan lansung. Ada duit lebih boleh joli jalan sana sini -.-"

At the moment aku adalah sedang mengalami flu. Maybe disebabkan cuaca yang tak menentu skrg neh. Rimasnya soksek macam ni pastu kena dtg kerja. Boleh aje kalau nak mc. Tapi aku taknak mc hari ni atau esok. Boleh gitu? Hahaha. So adakah ini bermakna aku nak flu ni berlarutan sampai hari yg aku rasa nak mc? Ape punye peel la macam ni. Hahahaa....

Hangin kat adik aku 2 org neh. Yang sorang aku sms, call tak dapat. Habi nak web check in kan semua utk trip Medan neh. Sorang lagi bila mintak ckp xtau sbb kt rmh. Padahal smlm aku dh ckp kot nak no.paspot & tarikh tamat. Habi dah beriya bwk semua paspot nak check in kan hari ni. Susah betol kalau dpt adik-adik yg sambil lewa neh. Semuanya nak harapkan orang. Cuba lah produktif sikit bertanya kat kite. Ini dah ler orang belanja, pastu bila mintak benda2 penting tak dapat dihubungi la ape la. Sakit jiwa dibuatnya. Tak merunsingkan kepala orang tak boleh ker?

 Hrp by esok dah dapat la semua maklumat. Emo aku pagi-pagi ni. Dah la tak sihat, kena melayan karenah adik-adik lagi. Haihhhhh....





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat