TER Pengaruh

Jari manis tu selalu korek tanah kt pasu. ???

Silakan la kutuk tangan aku montel. Redha

Oopss..terhitam pulak tangan

Jari telunjuk spt cacat..hurm...

Cer korang tengok potongan kuku aku tu. Tak terlalu pendek ke korang rasa? Ohh...if I could turn back time + +

Kisahnya macam nie. Aku ni kan kalau dengan habi manje terlebih. Dulu masa preggy paling manje sekali. Siap kuku tangan & kaki habi yang tolong potongkan. Kuku kaki tu sokay la lagi sebab masa perot dah besar mane sampai nak motong kuku kaki kan? Tapi kuku tangan tu cer citer ape relevannya? Hewhew ^^ Thats y aku kata aku manje terlebih dengan suami neh. Habi pulak memang jenis soft spoken & penyayang. Tak sanggup nak biarkan bini kuciwa lelebih lagi di waktu pregnancy =)

Masalahnya bila habi potong kuku aku, dia ikot style dia potong kuku dia sendiri. Pendek habis sampai nak cecah ke isi kuku hokay T T Siryes woh dia ketip tu buat aku ngeri aje. Tapi kuku sudah pon terpotong. Tak dapat nak buat apa lagi. Since habi start potong kuku aku pendek giler tu, aku rasa cekang la jugak atr isi kuku dgn kuku tu. Rasa tak selesa betol. Siap marah habi nape dia potong kuku aku camtu sekali? + +

Haa...tu namanya orang tak kenang dek untung. Orang dah tolong potong kuku, lagi mau kecoh itu ini kan. Hohoho. Sabar lah habi wife awak peel macam ni ^^ Redha ajelah yerp. Bermula drp saat pertama kali habi potong kuku aku, bermula lah episod aku pon terpengaruh potong kuku sampai nak ke isi spt diatas. Pantang panjang sikit, cepat aje aku kerjakan sampai botak gitu. Addicted to rasa cekang. Apekah? O O

Kdg2 comey gak tgk kuku pendek2 macam tu kehkehh...

So itulah kisahnya camne aku terpengaruh dgn gaya potongan kuku habi sampai skrg. Best kan citer ni? Buweeekkk!!! Kahkahh. Naseb korang ahh. Sape soh bace? Ade aku pakse? Tade kan??? ^^


p/s: Na pon dah terpengaruh buat karangan bm kat fb skrg. sah terpengaruh dgn aku kehkehhh. kes aku terpengaruh dgn  Na tak payah citer sini lah. banyak sgt kot hahaha =P








Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat