Berurut 2

Syoknya u olls malam tadi mak berurut 1 badan okay! ^^

Tapi Kak Normah tu I tell u, memang urutan dia perghhh. Sakit! Bwahahaha. Urut yang sebetulnya mestilah nak membetulkan urat yang dah haywire sana sini kan? Ade ke benda baik yang tak sakit? Yang tak memerlukan pengorbanan? Maybe ada tapi tak banyak huhu.

Kak Normah ni mengurut memang dia cari urat. Picit keluarkan angin kat urat & betulkan balik urat di kedudukan yang betul. As usual aku nie memang penahan sakit orangnya. Kak Normah kata kalau orang lain dah terjerit-jerit sakit. Tapi aku relax aje diam tak berbunyi. Syok menahan kenikmatan sakit kot. Haha. Paling kuat aku 'tsskkk....tskkkk....'. Hah...itu jelah bunyik aku. Tu dah menunjukkan kesakitan yg tahap dewa lah tu =P

Urat yang paling teruk sekali terjejas dalam sistem badan aku ialah yg dibelakang peha. Masa Kak Normah urut kat situlah yang paling aku rasa hazab sekali. Memang selalunya part yg bermasalah la yg paling sakit kalau diusik kan? Kak Normah kata urat kat situ dah lari jauh. Tu pasal dia nak bagi alignment straight semula & it will cost me the dewa pain. Haha. Other than that part, everything is not as bad as I thought it was. Syukur Alhamdulillah =)

Sebenarnya sejak aku rajin berpuasa sunat saban minggu, kesihatan dah semakin membaik. Segala lenguh badan & bahu berkurangan. So no wonder Kak Normah kata selain urat belakang peha, yg lainnya seems fine. Angin sikit-sikit is normal lah kan. Almost 3 years tak berurut, I consider myself is okay la jugak bila dengar komen Kak Normah. Not bad eyh! ^^

Siryes Kak Normah urut 1 badan sampai ke kepala sekali. Cam urut bersalin katanya. Rahim aku pon cantik aje tak masalah sangat. Aku suka orang urut rahim sebab boleh rasa bila rahim tu ditolak ke tempatnya. Tak sakit cuma macam senak aje. Its a nice feeling for me actually. Banyak jugak tips kesihatan badan yg aku dapat drp Kak Normah. Rasa best & nak datang lagi. Thanks Zaza sebab recommend Kak Normah to us the twitter geng ^^

Pas siap urut, Kak Normah bancuhkan air halia+garlic. Seb baek suku mug aje. Then dia bancuh siap-siap air Sunquick spy tak muntah balik. Aku minum dengan jayanya yer. Hehehe. Takdelah horror sangat rasanya. Aku cuma tak suka rasa pahit. Rasa pedas halia+garlic sokay jer lagi =) Nak sihat kan?

# yg kurang bestnya Kak Normah kata she spot 2 lebam at my back body. looks like 'jin' curik darah aku tak tawu kat mana. rumah or office? i wonder......








Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat