Berurut

Pagi ni bukak je twitter nampak Zaza tweet dengan N tentang makcik urut. Memule follow dulu ape yg diorang sembangkan & after Zaza bagi je nombor contact terus aje zass aku sms the makcik. Desperate huh? Huhuhu. ^^

Dah tak sanggup nak bertangguh lagi bab urut badan neh. Last aku berurut masa bersalinkan Naurah dulu. Almost 3 years sudah yer. Badan dah macam hape jer neh. Berkarat sana sini kalau nak disamakan dengan besi T T

Interkom habi & asked if malam nie boleh pergi ke Putrajaya. He said OK (Saranghae! Love) & cecepat sms makcik cakap nk datang malam ni. Syukur makcik kata OK & pesan soh bawak sebotol besar minyak gamat. Harap aku tak lupe huhu.

Walau dalam hati rasa malu sebab lemak sebeban kat badan, aku ketepikan ajelah perasaan tu demi utk kesihatan yang lebih baik, InsyaAllah. Harap makcik ada tips-tips menarik utk diberikan kpd aku berkaitan dengan penjagaan kesihatan badan neh. Dan harap jugak urutan makcik serasi dengan aku. Boleh datang selalu kalau gitu ^^

So balik keje singgah amek Durian Crepe dulu kat Kak Suhana. After that mandi, solat & bersiap ke Putrajaya. Moga Allah permudah. Amin.







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat