Header Baru From Dayu



Terima kasih daun keladi kepada Puan Dayu kite kerana sudi mendesign header baru kawan-kawan seperjuangan. Tak bertangguh smlm ptg jugak aku emel Dayu gambo aku & Naurah. Gambo yg kat atas tu jer yg nampak semenggah. So sementara menunggu pergi jalan-jalan makan angin lagi, guna ajelah apa yg ada dulu. Sok dh ada gambo lg menarik aku mintak tolong ko lagi yer Dayu ekekeke....

First time kot pakai header yg orang tolong designkan. Free pulak tu. Hehehe. Asyik senyum simpul tengok cam lawo je header blog aku. Kejap-kejap klik blog sndiri tgk header. Apekahhh??? O O

OK. Itu je aku nak update hewheww ^^


Best lah ada blog ni. Suka suki hati je nk update. Takde sape nak marah sbb hak kite. Kalau ada pon...err....ade mak kesahhhh? Harharrr...




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat